U heeft een e-marketingstrategie en een mobiele strategie nodig

Wees aanwezig op het internet met aantrekkelijke inhoud, ga in op de noden van de mobiele surfers en neem de e-reputatie van uw hotel in handen met uw mobiele GroomService-butlertoepassing.

Vooraleer uw klant een hotel kiest, gaat hij op zoek op het web: zijn de beelden van uw hotel aantrekkelijk? Welke faciliteiten zijn er? Wat zeggen klanten die reeds in uw etablissement verbleven?

Met uw mobiele GroomService-toepassing kan u online zichtbaar zijn met aantrekkelijke en nuttige inhoud, aan de noden van de mobiele surfers voldoen en uw e-reputatie in handen nemen.


Beeld u zich in dat wanneer uw klant uw toepassing opent, hij prachtige foto's vindt van landschappen, uw zwembad en uw comfortabele kamers.

En dat u hem hier niet alleen warm voor maakt maar ook zijn vragen beantwoordt met een duidelijke en gedetailleerde voorstelling van de diensten en faciliteiten van uw hotel. Een deel van de weg is afgelegd.


Uw klant vindt uw aanbod interessant. Nu moet hij nog tot actie overgaan. U weet dat de consument meer en meer online en met zijn smartphone koopt.

Met uw GroomService-toepassing kan de klant zijn kamer online boeken, zijn check-in regelen of ook een tafel in het restaurant boeken.


Sites met beoordelingen door de gebruikers spelen een doorslaggevende rol bij de aankoop. Een ontevreden gast zal zich sneller uiten dan een tevreden gast. Het is dan ook uiterst belangrijk om uw klanten op de voet te volgen.

Leg doorlopend contact via GroomService en verbeter de klantenervaring. Via tevredenheidsenquêtes kan u waakzaam blijven en bij eventuele problemen onmiddellijk ingrijpen.

Restez au courant des actualités de GroomService !