Verhogen en meten van de tevredenheid

Dankzij uw mobiele GroomServicetoepassing verhoogt u de tevredenheid van uw klant voor, tijdens en na zijn verblijf in uw hotel

Welke invloed hebben Trip Advisor, Booking, Expedia of Trivago op het bezoek aan uw hotel?

U weet ook wel dat de online meningen het koopgedrag van de consumenten beïnvloeden. De relatie met uw klant onderhouden en zijn tevredenheid verhogen zijn een pure noodzaak geworden. Een tevreden klant is een klant die terugkeert en u aanbeveelt. Het opbouwen van klantentrouw begint bij de voorbereiding van de reis, wanneer de klant opzoekingswerk verricht. Dit gaat verder tijdens het verblijf en speelt ook een rol na het verblijf.


Aan de informatiebehoeften van uw klant beantwoorden

"Waar bevindt het hotel zich?" "Is er gratis wifi?" "Kan er een babybedje in de kamer geplaatst worden?", "Kan ik een tafel in het restaurant boeken?" "... Voor zijn verblijf zoekt de klant antwoorden online.

Met uw GroomService zorgt u voor de antwoorden en bouwt u een positieve relatie met uw klanten op. Uw mobiele toepassing stelt de inrichtingen en faciliteiten van uw hotel op een aantrekkelijke manier voor.


Aan de verwachtingen beantwoorden en de tevredenheid meten

Tijdens hun verblijf hebben uw klanten concrete vragen: diensten, plaatselijke informatie, vervoer,... Met uw Groombutlerservice houdt u contact en voldoet u aan hun behoeften. Met uw mobiele toepassing kan u eveneens de tevredenheid van uw gast meten. Formulieren of tevredenheidsenquêtes zorgen ervoor dat u alert blijft en dat u elk probleem aan de bron aanpakt.


De opvolging van de klant verzekeren

Uw klant is uitgecheckt maar de relatie houdt hier niet op. Met uw GroomServicetoepassing houdt u voortdurend contact en stelt u hem voordelige voorwaarden voor.

Restez au courant des actualités de GroomService !