Toegang krijgen tot diensten, informatie en faciliteiten van uw hotel

Stel uw klant op elk moment gedetailleerde informatie voor over de diensten en faciliteiten van uw hotel dankzij uw mobiele GroomService-butlertoepassing.

"Kan ik het ontbijt op de kamer nemen en hoeveel kost dit?", "Zijn honden toegelaten?", "Beschikt het hotel over semenariezalen?".

U weet ook wel dat uw private en professionele klanten zichzelf vragen stellen wanneer ze hun verblijf voorbereiden. Vaak zoeken ze de antwoorden op het web. Aan u om het terrein te effenen en aan hun informatienoden te voldoen.


Antwoorden op hun vragen

Uw mobiele GroomService-butlertoepassing biedt uw klanten aantrekkelijke inhoud op maat en beantwoordt al hun vragen.

Stel de inrichting van uw etablissement in detail voor, maak de lijst op van diensten en faciliteiten en bevorder er de boeking van via de mobiele toestellen.


Antwoorden op hun noden

Tijdens hun verblijf hebben de klanten noden en wensen: uit eten gaan, sporten, zich ontspannen, een glaasje drinken...

Met GroomService hebben uw gasten op elk ogenblik toegang tot de lijst van uw diensten en promoties vanop hun mobiel toestel. Meer nog, u zendt hun berichten om aankopen te bevorderen en uw omzet te verhogen.


Antwoorden op hun feedback

De beperking van een gastenboek is dat er geen discussie mogelijk is. Uw klanten laten er commentaar achter die vaak onbeantwoord blijft.

Met uw mobiele butlertoepassing gaat u een dialoog en een relatie aan met uw klant. Door contact te houden en zijn mening te beantwoorden verhoogt u de voldoening van uw klanten.

Restez au courant des actualités de GroomService !