Who's Who ?

Wie zit er achter de GroomService-applicatie?

Met meer dan 50 jaar gecumuleerde ervaring op het gebied van industrie (hotel, restaurant, voedingsindustie, groene energie), communicatie (design, uitgeverij, webagentschap) en engineering (programmering, ontwikkeling) beschikt ons team over alle noodzakelijke tools om aan de verwachting van de hotelsector op het gebied van beheer en diensten voor de klanten te voldoen.



Didier Langevin

Oprichter - COO

Sinds meerdere jaren beheerder van horecainrichtingen (hotel-restaurant-cafésector) stond Didier voor nauwkeurig werk en uitstekende klantenservice. Na zijn handelsstudies startte hij snel een ondernemerscarrière. Voor GroomService staat hij in voor de strategische en operationele aspecten en meer in het bijzonder voor de productontwikkeling bij de hotelhouders.


Didier Hanin

Oprichter - CFO

Als serial entrepreneur brengt Didier zijn gedegen kennis van de zakenwereld en zijn strategische visie in. Zijn organisatietalent, zijn financiële expertise en zijn commerciële creativiteit zijn evenveel essentiële troeven voor de goede werking van de onderneming. Didier studeerde management, is 48 jaar en vader van 4 kinderen.


Vincent Quoilin

Oprichter - CTO

Vincent is de creatieve geest van het team. Als beheerder van digitale projecten en specialist in webdesign en mobile design staat hij in voor uw butlertoepassing. Op zijn beurt freelance graficus, ondernemer en creatief directeur voor 34 310 dagen, heeft Vincent uitgebreide ervaring in webmarketing. Hij werkt nauw samen met de klant, de ontwikkelaars en de designers om u het beste voor te stellen.


Thomas Siméons

Client Service

Sorti major de sa promotion (Ephec, section Marketing), Thomas a développé tout au long de ses études la prise d’initiative, la créativité, la rigueur et le sens des responsabilités.  Ce cocktail de qualités, il le met aujourd’hui au service du client. Il est son relais vers les services administratif et technique de l’entreprise.


Anne-Sophie Braine

Lid - CMO

Na haar studies public relations, evenementen en hotelmanagement bekleedde ze gedurende meer dan 10 jaar de post van manager in het Best Western Hotel Sirius Huy. Eind 2013 nam ze deel aan de lancering van het project van de Golf de Naxhelet in Wanze als manager van het hotelgedeelte. Een uitdaging die samengaat met haar motto: "Altijd hoger ! »

Als leraar hotelmanagement en marketing in het avondonderwijs houdt ze ervan haar kennis met deze toekomstige hoteldirecteurs te delen.

Voor GroomService betekent ze ervaring, kennis van het milieu en het praktische aspect waarbij ze zich in de rol van de toekomstige klant plaatst !

Restez au courant des actualités de GroomService !